Make Believe

Posts tagged “JPA

Sekali lagi..

20 April 2011 – Alhamdulillah setelah beberapa hari asyik panas terik jorhhh akhirnya hujan turun jugak..tapi itu semua berlaku beberapa hari yang lepas..sekarang?selepas aku jadi mangsa ribu taufan (ributlah sangat) isnin lepas..keadaan cuaca begitu tak menentu..pagi tadi panas terik, ptg ni dah hujan ngan lebatnya..dah la ngan ribut petir, guntur pown ada..yang aku risau ni ASTRO kat umah, plug xcabut..kang kene cam hari tu ASTRO meletup..maksud aku dekoder ASTRO tu..harap-harap xde papelah kan..

Setelah anda didedahkan dengan cerita sal banjir ni kat blog henchik Yazid Yahya (The Dream Yard) itu pown kalau baca lah..so aku pown nak kongsi jugaklah kat korang sume..bukan JPA jer yang dilanda banjir..library pown kene jugaklaa..ce tengok..ce tengok gambar ni k..pas ni musti pelabuhan besar kat ULPL tu tarhangkowt dan tertonggeng terbalik macam dilanda tsunami..jap lagi hakoo g tgok..pastu amik gambar..leh masuk dalam blog..