Make Believe

Gadget

Persaingan gadget yang tiada kesudahan..

Blackberry Tablet

Hari ni aku punye internet Maxis Broadband kembali bernyawa..setelah sekian lama overlimit ianya kembali menghidupkan suasana IT aku..pertamanya aku lihat brape banyak bil yg aku kene byr bulan ni..hagak banyak jugaklaa..dan kemudian jari jemari ku terus melakukan tugasnya untuk mencari apa yang hati dan otak aku fikirkan..GADGET!!!..Satu pktaan yang tidak asing lagi bagi kita..

HTC Flyer

Aku kalau bab gadget aku memang gila2 suka..bila g shoping ke g mane2..aku xpernah miss nak tgk gadget2 terbaru kat pasaran..pertamanya kene lah tgok kat internet..belajar tentang gadget tersebut..so kalau g kedai x lah diperbodohkan oleh pekedai tu..so malam aku masuk kat laman web maxis nak tgk bil henpon dan broadband..sblm tgk bil tu..pada muka depan website ada beberapa gadget baru yang muncul..Antaranya adalah HTC Flyer dan Motorola Xoom..kedua2nya adalah dari keluarga tablet..Selain itu terdapat juga Blackberry Tablet dan Ipad 2..

Motorola Xoom


Kehadiran kedua-dua gadget tablet ni menyebabkan aku kembali berminat untuk dapatkan sebuah tablet untuk diriku..lagipun portable..boleh dibawa kemana jer..ape kata korang sume tgk gadget2 ni..kot2 korang akan suka tablet2 ni..

Ipad 2


Posted from WordPress for Windows Phone

Advertisements