Make Believe

Sakitnya belakang

16hb April 2011 – Hari ni kene g sekolah nak cat kelas..sebab dah lama x wat keje2 berat..seluruh badan aku sakit,lenguh dan macam2 lagilah..biasa lah tu kalau dah lama xwat keje berat kan..padahal yang nak dicat ckit jorh..walaupun sedikit tp kene mdongak,tunduk,tetonggeng sana,tertonggeng sini..tu yang wat sakit pinggang dan sakit belakang tu..

Keje mengecat bmula pada pukul 1120am..dan berakhir pada pukul 115pm..lepas je habis keje..aku balik umah trus mandi,solat dan trus tido..sampai ke pukul 530pm..pastu g pasar/ pekan sehari..beli barang ckit dan balik ke rumah..leh rehat sepuas hati..

Posted from WordPress for Windows Phone

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s