Make Believe

Malasnyer nak update blog..

Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Malam ni aku rasa malas je nak updatekan blog aku ni..satu sifat yang biasa bagi setiap manusia di muka bumi ini..Ketika ini Mentor dan Maharaja Lawak kini ditayangkan di TV3 dan Astro Warna..Antara rancangan reality tv yang amat aku minati sejak dulu lagi..yela mana x nyer Maharaja Lawak ade Jozan, ade Sepah, ade Balas, R2, Jambu dan ramai lagi..sume best2..Begitu juga ngan Mentor jugak best..tadi ralit sangat tgk Maharaja Lawak sampai lupa Mentor..seb baek sempat tgk Salma nyanyi..great gehtoo..

Wah satu keputusan yang dah dijangka..Salma dapat 77%..hevattt..back to Maharaja Lawak…By the way, kepada yang xde Astro Warna..kenalah langgan yer..itupun kalau nak tgk Maharaja Lawak pas ni..sbb pasni minggu ketiga dah xde kat Astro Prima yerrr..Seperti biasa Jozan, Jambu, Sepah dan Nabil mencuri tumpuan pada persembahan ML pada minggu kedua ni..kalaulah kan..pada final nanti terdapat 3 peserta je macam Raja Lawak..agak2nya kalau keempat2 kumpulan ni dan salah satunya xdapat masuk..masuk akal x?xkan..pening kalau kita nak fikirkan kan..cuma kali ni ML mungkin agak adil sikit berbanding ngan Raja Lawak sbb pemarkahan ML lebih memihak kepada peserta..50% Juri tetap dan 50% lagi dari penonton..berbanding ngan Raja Lawak sume markah adalah datangnya dari penonton..

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s