Make Believe

Ringkasan Keje

Alhamdulillah..keje hari ni selesai..cuma aku lupa nak siapkan laporan untuk Langganan Suratkhabar Politeknik Muadzam Shah..LO pun lupa nak siapkan..permohonan pun lupa nak siapkan..bukan ape..hari ni Jabatan Pengajian Am datang library mintak meja,rak buku dan Al-Quran untuk diletakkan di Pusat Islam..so sibuk sikit..sume keje xdapat disiapkan..pembekal buku pown ada datang jugak..akibatnya aku rehat kul 2.30pm..

Walaupun xbanyak aku angkat tp tu dah cukup wat aku letih dan lemah..aku trus ajak kawan g minum petang..thanks to Yazid Yahya sbb temankan aku g minum..kyg rasanya makan jemput pisang..kan bagus kalau amalkan makan macam tu hari-hari..mesti kosong perut aku..dan ringan..barulah diet aku berjaya..xsabar rasanya nak kurus vagaihhhh..

Oklah takat tu jela aku nak kongsikan wat masa ni..kejap2 lagi kang aku updatekan blog aku ni…aku lupe lah pulak amik gambar angkat kotak dan rak buku smalam..kalau x leh letak dalam blog aku ni…xpe pas ni leh lah aku amik gambar vevanyakkk gehtoooo..

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s