Make Believe

Urine Test

Dapat memo kononnyer ada perjumpaan staff dengan Pengarah PMS pada 30 Mac 2011 iaitu pada hari ini..dah lah tergesa-gesa nak pegi “perjumpaan” tu..sekali sampai Pengarah dan TP xde..walaupun dalam memo tu ada perjumpaan dengan Pengarah..masa dalam Dewan Utama PMS tu heboh sal Urine Test dan bukannya perjumpaan spt yang dimaksudkan..

Nak dijadikan cerita ini kali kedua aku kene urine test..kali pertama kne ambush kat umah..polis Daerah Rompin datang ngan agak kurang hajor ketuk2 pintu rumah dan masuk dalam rumah dengan berkasut..dah lah masuk umah org ngan kekuran ajaran mereka..masuk berkasut pla..dah lah x tunjuk kad kuasa..macam2lah..pastu ty gaji sorang2..motiffff nak tanya gaji..dah tau sume pegawai yang bergaji besar (xtmasuk aku sbb aku gaji kecik jew) baru nak bukak kasut dan hormat..keji sangat..

Alhamdulillah selamat urine test..kawan je hampir sangkut sebab makan ubat batuk..alhamdulillah seb baek lepas kalau x mesti dia kene bawa masuk lokap..dan hari ini, sejarah itu berulang lagi namun situasi kali ni agak terhormat sedikit berbanding dahulu..aku adalah org yang ke 58 di uji untuk pengesahan pngambilan dadah terlarang..dan keputusannya..Alhamdulillah aku bebas dadah..sumenyer 2 bar (maksudnyer kalau 1 bar keputusannya adalah positif dadah).

ps/ sume staff Politeknik Muadzam Shah bersih dari dadah..namun..hati tu kenelah bersih..jangan ada kekejian dan hasad dengki..Tahniah kepada semua Staff PMS..anda bebas dari dadah

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s